Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Picknick

Skrivet:    ·  Vardag
Ja än är ju inte dagen över, så varför inte blogga de sista 30 min innan 24! Hela kvällen har jag fixat och donat inför kalaset/tjejkväll med mina vänner som kommer på mat och tårta i morgon. Blir att vi firar mig samt Jack som fyller hela 1 år i morgon <3 Min lilla pluttis.
 
Men det var verkligen skönt att vara ute i det fina på förmiddagen med släkten. Var ute och gick och hade picknick i skogen för morfar som fyllde år för länge sen, men att hans present var att göra någon utflykt, och den blev lyckad :D Saknar vekligen att vara i skogen, är ju inte det lättaste när man nu mer bor i lägenhet xD
Men jag tog mig allt en promenad till när jag kom hem mellan baket och städningen. Men nu är jag KLAR! Så nu säger jag god natt för mig :)
 
 
 
 
 
♡leyla andersson♡
Skrivet: 2015-05-15,  kl. 08:55:57 Blogg:  http://leylaandersson.blogg.se/

Det är ju såå mysigt att va i skogen ♡ blir inte så mycket nu med barnvagn på samma sätt som förut.

Svar: Ja det är de :D Ne det är lite bökigt med vagn, så vi fick gå en mindre sträcka då de inte gick på de små stigarna :/ Men det var skönt att kunna vara ute :)
Hanna Lenngren




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design