Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Närproducerade godsaker får 5 möjliga!

Skrivet:    ·  Mat & Bak
Jag måste ju bara få visa er vad jag kom hem med från torgdagen :D Fast nu är ju brödet tyvärr redan slut, inte så konstigt när det var så fruktansvärt gott!!! Var ett stenungsbakat surdegsbröd med fikon i, gott med lite naturell Philadelfiaost på. 
Sedan blev det en härlig god sommarmarmelad med jordgubb/rabarber som är super. Mycket söt, men då behöver man inte ta så mkt och den håller längre ;)
Såklart blev det en blåbärsyltsburk oxå, Vad är inte godare än de på pannkakor?? Det ska jag nog göra ikväll <3
Har ni smakat på havtornsaft någon gång? Det hade inte jag heller förens nu... var ju något speciellt i smaken, inte så söt, så det passar perfekt även till mat tycker jag. Har en karaktär av aprikos iaf. Sägs ju vara nyttigt med havtorn och det rekomenderas att man äter 5 bär om dagen. Det är ju så sura, men med denna saft går det lätt ner ;)
 
Det bästa med dessa varor är ju närproduserade och SVENSKA! Visst så innehöll de konserveringsmedel, men det är sååå mkt bättre än de som oftast finns i butikerna.
 
 
 
♡Minna♡
Skrivet: 2015-06-06,  kl. 16:03:39 Blogg:  http://mittkokoshjarta.spotlife.se

Vilka underbara bilder!

Svar: TAck :D
Hanna Lenngren




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design