Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Hjärtans dag

Skrivet:    ·  Vardag
Just nu håller jag på att planera lite för morgondagen! Vad händer då?? Jo då får jag mina nycklar till lägenheten och ska börja flytta in mina kartonger i mängder! Kommer bli väldigt intressant detta hur jag ska kunna få platts med allt i en etta :O haha!! Mysigt blir de ju iaf ;)

Men vad gjorde vi på alla <3 dag då? Jo som sagt så firade vi Rickard lite på dagen. Sedan fixade vi barnvakt så att jag och Rickard åkte iväg för att äta på olearys! Mycket gott får jag säga :) Skönt att komma iväg i några timmar! Behövdes efter en vecka av feber och förkylning. 
 
Känner fortfarande att jag inte riktigt är helt ok än. Eller så känner jag efter för mkt? 
Gör väldigt ofta de, speciellt på kvällarna. Som just nu när jag känner att ena skinkan håller på att domna bort :O och nu halva ansiktet :O Gör ont i revbena osv. osv..... Tillslut tänker man, jag kanske har canser? kommer jag dö i natt??? Ne men ni fattar.. Man bara spinner vidare hela tiden och skrämmer upp sig själv! Det är jag det som oroar mej och tänker för mycket som vanligt!! haha
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design