Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Vad gömde sig bakom dörren?

Skrivet:    ·  "Bosse" stil och kläder, Fashion, Vardag
Vem fasen är det som ringer på dörrklockan kl 8 på morgonen?? 
Vakna upp i panik och sprang till dörren, titta genom hålet och ser en kille med ett paket i famnen. 
Innan jag öppnade så funderade jag på "hinner jag springa o ta på mig ett par byxor?" Men nej, jag öppnade ändå och där stod jag med en helt nyvaken kaluffs till frissa och bara nattskjortan xD Men hallå, vad tror dom lixom? Att man är pigg och fräsch vid den här tiden?

Ja det var iaf postbudet som överraskade mig med ett paket från ZARA! :D Blev förvånad över att det kom direkt till dörren. Vilken lyx :D Men vad finns nu i paketet? Det får ni allt vänta på tills ikväll! MEn själv vet jag att det är suuuuuper fina små? stora? till jack? till mej?? kläder!!
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design