Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Dekorera med höstens ljus

Skrivet:    ·  Inredning, Partylite
Så länge jag har väntat på denna kväll, och det gick väldigt bra för att vara först gången för mig att hålla i ett sådant här party!
Så nu när jag blivet konslut för Partylite tack vare bästa Martina så var det dags för mitt premiär party! Martina hjälpte såklart till och hela kvällen var mysig och rolig!
Kom på i slutet att jag glömde av min utlottning av de små presentpåsarna jag hade gjort, Men det var full rulle hela kvällen så de sista 5 som var kvar fick iaf med sig en hem :)
 
Här med ska jag nog punkta upp ett lite schema hur kvällen ska se ut så att jag INTE missar en sådan här rolig grej :) Övning ger färdighet!

Men det absoluta roligaste var att få pynta upp med dessa fantastiska ljus och tillbehör. Blev en blandning av mina favoriter och höst/guld tema.
Tack alla som var med på denna mysiga kväll, och många fler kommer det bli nu när jag har 2 st patyn inbokade!
 
 
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design