Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Förvaring inför den kommande vintern!

Skrivet:    ·  Inredning
Oj så mkt det är som har hänt och händer! Hinner inte med att uppdatera allt :O Känner att intresset för att sitta vid datorn inte är prio ett längre xD Och det är ju förståligt när man har en underbar söt plutt att ta hand om :)
 
Men jag har inte äns hunnit läga upp bilder från babyshowern som vi hade för bästa vännen Ella inna hennes lillfis kom :D Åå vad lycklig jag blev när jag fick sms:et i måndags med den sötaste bilden på deras son Thor... ja, det blev en till kille i gänet! Alla som hade trott på en flicka, men så blev det inte :) Du är så välkommen lille Thor <3
 
Nu i dagarna har Jack även haft feber, tror vi iaf! Inte så allvarlig feber, men han var lite varm. Det kan ju vara tänder på G oxå, men det får vi ju svar på snarast ;) Nu ska han bara komma igång med att äta ordenligt igen så är allt som vanligt igen! Och det är sååå skönt att kunna sova på nätterna igen nu när plutten själv kan sova :)
 
Men i dag så har jag allt pysslat lite i hallen! De gamla förvaringskorjarna som jag hade i hyllan i mitt gamla rum sprejade jag vita och nu blir det att förvara mössor o vantar inför vinterna :) Fixade även namnskyltar av kartong, hobbyfärg och lite snöre! Så nu har vi en var i familjen :) Finfint :D
 
 
 
 
 
♡Johanna♡
Skrivet: 2014-11-10,  kl. 22:32:26 Blogg:  http://joherman.blogg.se/

Tjusigt!

Svar: Tack :) Blev lite roligare ;)
Hanna Lenngren




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design