Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Lugn fredagsmorgon.

Skrivet:    ·  Inredning, Mat & Bak
Det fick bli en sen mysig frukost med tända ljus och sprakande brasa i köket! Skönt att bara njuta när man ser hur regnet faller ner utanför!

Nu har jag även hunit med att tvätta lite och även färgar bryn och fransar nu när jag köpte med mig lite färg hem igår.
 
I dag blir det en lugn liten städdag kanske och ska försöka koppla av så mycket jag kan. Börjar bli jobbigt att gå omkring och pyssla nu kan jag säga :) Är 3 dagar kvar till BF!! MEn tror de går över några dagar. Har en liten kännsla av det :)
 
Frukosten bestod av grönt te m. björnbär. Havregröt med linfrön, russin och hallon i. Mumma :)
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design