Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Det blev allt en liten "Bosse"

Skrivet:    ·  "Bosse", Bebis i magen
Hallå igen! Nu har lille miraklet kommit till världen <3
Efter förra inlägget så dröjde det inte så länge tills vi fick åka in.
När jag hade kommit hem från staden och skulle äntligen slappna av så började värkarna komma allt mer tätare och så mkt ondare!! Så vi åkte in vid 3 tiden på natten och sedan kom plutten kl 12.13 på Torsdgen :) 
 
Om jag nu har tid så berättar jag lite mer detaljrikt i ett senare inlägg. Är lite mycket nu med "Bosse" så man får passa på när han sover ;)
 
Och namn har vi inte kommit överens om än. Bosse, Jack eller Leo?? Ja, vi får helt enkelt se ;)
 
Allt går förövrigt fint. Vi fick komma hem från BB i Söndags och allt går bra med amning och han sover som han ska och är en snäll lite pojk :) I dag är han redan en vecka! Tiden går fort...
 
Här är våran lille gosse 1 dygn på korten :) Sååååå söt <3 
Är verkligen en stolt mamma!
 
 
 
 
 
♡Hanna♡
Skrivet: 2014-05-22,  kl. 20:16:26 Blogg:  http://fruedholm.se

Åhh, lyckan alltså! Jag bara sitter här hemma och grinar, han är så himla fin er lille knodd! :') (Och Leo är förövrigt ett av mina absoluta favoritnamn, helt fantastiskt!)

Jag är så upp över öronen glad för er skull, och att allt har gått bra! Hoppas på att få komma förbi någon dag i sommar. Stor kram!

Svar: Kul att höra :) Ja Leo är ju ganska sött, så får allt ta en dag och bestämma oss ;)
Allt har gått super bra. Klart att du ska göra de :))
Hanna Lenngren




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design