Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

BF today!!

Skrivet:    ·  Vardag
I dag firar jag min 22 års dag på bästa sätt med lite go-frukost framför tv:n. 
Hade lite kalas i går med släkten på besök och bilder och mer om det kommer upp senare :)
 
Jag har faktiskt inte tänkt eller brytt mig speciellt myket på att jag fyller i dag, eftersom det har vart lite annat i tankarna kan jag ju säga! Det är ju BF (beräknad förlossning) i dag!!!!!!! :D
Men jag känner mig helt "normal" så det dröjer nog lite innan bosse vill komma ut! Skönt att hen får en egen dag iaf :)
Men en sak är säker iaf. Det kommer allt bli en till lten envis oxe i familjen <3
 
Har ju börjat tänka mer och mer på självaste förlossningen. Det skrämmer mej lite när man nu är i mål. 
Tänker på hur ont de kommer göra, kommer jag klara av detta? Kommer barnet vara friskt?
Ja många tankar går i huvudet just nu. Men allt kommer säkert gå bra!
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design