Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Tyckte jag var tjock...

Skrivet:    ·  Skönhet, Träning och hälsa
Hur f*n kunde jag ens tänka något sådant?
Hittade denna bilden från sommaren 2012 när jag var som naturligast och finast (Tycker jag iaf) Men vad hände efter de lixom?
Jo jag blev helt besatt av att gå ner i vikt eftersom jag redan då hade jag gått ner ca 15 kg. Och jag skulle ha stannat där kände jag.
Var ute och sprang minst 4-5 ggr i veckan, men sedan började jag gymma ganska mycket och byggde upp muskler, vilken som är bra iofs.
 
Jag hade mitt fina hår som jag ändast slingade 2 ggr om året och smink var ändast lite puder och mascara på sommaren, resten skötte ju solen lixom.
 
Jag blev nog aldeles fixerad och började sminka mig mera och gick till frissan var tredje månad för sligning och även satte i löshår! OCH DET SKULLE JAG ALDRIG HA GJORT!
Fick ju klippa av hela håret och sluta med färgning, fick småplitor i ansiktet och sminkade mig mer och mer.
 
Ne fy!! Nu är mitt mål efter min graviditet att fixa till min kropp till denna igen. Vara naturlig och få tbx mitt hår.
Trotts allt är ju håret en väldigt viktig del i tjejjornas utseende. Eller hur?
 
 
 
 
 
♡Sanna :D ♡
Skrivet: 2014-03-28,  kl. 19:10:08 Blogg:  http://mooseplaza.blogg.se

Det är bra att ifrågasätta kroppsideal, jag gick ner till 37 kilo förra året och ville fortsätta gå ner i vikt.. Helt sjukt, har världens underbaraste pojkvän och vänner som stöttat mig i detta. Men det är inte lätt när vissa trackar ner på en att hålla sig stark :(

Svar: Ja verkligen. Man blir verkligen förblindad och man fortsätter kritisera sin kropp eftersom det är just de man har gjort från första början av sin viktnedgång.Man vill ju bara passa in och se "normal" ut. Men alla är vi olika. Har insett det nu att lagom är bäst, och bara man mår bra.
Skönt att du har din pojkvän och vänner som stöttat dig! Dom är ju guld värda <3
Hanna Lenngren

♡Sandra♡
Skrivet: 2014-03-28,  kl. 19:19:21 Blogg:  http://nattstad.se/sandraviktorsson

Jätte fin är du på bilderna!:)

Svar: Tack så mycket :)
Hanna Lenngren

♡Anonym♡
Skrivet: 2014-03-29,  kl. 22:58:07

Vettiga mål! :)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design