Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Kvällsmys med Tjejjorna <3

Skrivet:    ·  Happy time with Friends!
Ja de börja med att jag fick jobba över så missade myset på Pims. Men mina fina flickor väntade så snällt på mig så det blev några timmar på Rådhuset ist med lite mat. Ja, för mig iaf. Var ju vrålhungrig efter en stressig dag på jobbet ;) + att det gick hål på mina tights i bak HAHA xD Gött att man går med långa linnen nu förtiden!
 
Blir så fruktansvärt glad varje gång jag får träffa mina godingar :D Och detta året kommer verkligen bli helt UNDERBART! <3 Så mkt som kommer hända och så mkt nytt! Jag kan inte äns beskriva hur glad och lycklig jag känner mig just nu!
 
 
♡Junitjej♡
Skrivet: 2014-03-28,  kl. 19:26:43 Blogg:  http://www.junitjejen.se

Vad det ser gott ut!!

Svar: Det var det oxå :)
Hanna Lenngren




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design