Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Kaka vs. Mat?

Skrivet:    ·  Vardag
Detta har pågått för länge nu tycker jag! Varför är jag aldrig sugen på mat? Är inte äns hungrig längre. Kanske kan det bero på att man känner sig fulproppad hela tiden pga magen och att det verkligen inte får platts ngt mer i den? xD
Det kan gå en hel dag utan att jag äter en riktigt lunch eller middag. 
Och som i dag så har jag levt på muffins, the och fil. 
Jag går till kylskåpet säkert mer än 20 ggr om dagen och kollar om jag kan laga ihop ngt, men det finns verkligen inget som jag kan tänka mig äta.
 
Det brukar sluta med att man tar en kaka ist, men vet redan sen innan att jag mår sjukt illa av alla sötsaker jag äter.
Efter mycket om och men så blir det den hederliga mackan på kvällen för att man verkligen vet att jag borde få i mog något mera matigt. Dessa mackor med ost spyr jag snart på...
 
Har ni några tipps på lätt mat som är nyttig och fräch? Varm som kall.. Annars bli det att baka scones ikväll. Lite variation på macka iaf :)
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design