Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Fullspäckad dag i går!

Skrivet:    ·  Vardag
Efter att ha tagit igen gårdagen med soffliggande hela denna dag så är min rygg framförallt mycket bättre :)

Igår var det bara att dra upp sig i sängen redan vid halv 5 för att åka till jobbet och inventera i 6 timmar. Att det verkligen kan ta sådan tid lixom :O Men väldigt skönt när det var klart!
Träffade sedan Martina för en dag på stan med mat och lite shopping :) Hittade lite nya tights och något linne. Måste byta ut de uttöjda kläderna som man har använt konstant xD
 
Blev även en snabbfika oxå med Börs som kom in till staden. Trevligt, trevligt! 
Redan då var jag helt slut och ryggen värkte något. Men var bara att bita igen för att dra vidare till Mvc där jag och Rickard och några fler fick se på lite filmer inför födseln och amningen mm. Om jag ska vara ärligt så såg det inte så fruktansvärt ut att föda så som alla skriver... Men man vet ju inte hur det kommer att gå. 
Innan jag såg denna film så hade jag inte alls tänkt så mycket kring detta, men nu är jag allt lite nervös...
 
Dagen slutade inte där, utan fortsatte till Tidaholm till Robin. Han tog min bil i dag till han sjobb för att kolla upp ngt fel som har ploppat upp precis lagom innan besikting och allt. Men grymt glad att man har vänner som ställer upp och hjälper en så att man slipper behöva slänga ut en massa onödiga pengar... Men var ju tvungt att byta ut en del som skulle gå på en ca 2.000 kr. Mindre roligt däremot. Men det är ju inget jag kan göra åt precis.
 
 
 
♡Anonym♡
Skrivet: 2014-03-20,  kl. 08:49:00

Jag fick barn för ett par månader sedan och jag kan tipsa om att öva på andning och avslappning innan. Jag trodde inte på att det skulle fungera men det gjorde det verkligen. Jag övade på att inte spänna mig när det gjorde ont någonstans och andas igenom det onda, typ under sammandragning eller om jag slog i något typ. Jag klarade mig hemma på det och ett par timmar inne på förlossningen.

Svar: Tack för tipset! Det ska jag tänka på :)
Hanna Lenngren




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design