Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Få långt hår med Ricin olja?

Skrivet:    ·  Huskurer & Tips
Sitter med Ricin olja i håret och fixar naglarna! Får passa på när man är ledig för i morgon åkte jag på jobb :D Härligt.
 
Ska förhoppningsvis få tillbaka mitt långa blonda hår igen till sommaren om jag sköter detta bra och regelbundet med denna Ricin olja. Har ju ca 3 månader på mig, och vad jag har läst så växer håret normalt 1-2 cm/månad. Och med Ricin så kan håret växa mellan 7-10 cm/månad om man gör denna behandling 2 ggr/vecka!
Det man läser stämmer ju inte alltid, så jag får helt enkelt prova själv om detta fungerar :)
 
 
♡Emma♡
Skrivet: 2014-03-24,  kl. 17:47:56

Har oxå börjat med den oljan! Får se om det ger resultat på mig! :)

Svar: Ja man hoppas ju på det iaf :D Får ta för och efter bild och lägga upp sen om det fungerar :)
Hanna Lenngren

♡GG♡
Skrivet: 2014-03-25,  kl. 00:00:25

Tror du oljan kan tränga in i skallen och hjälpa hjärnan att växa?

♡Alexia♡
Skrivet: 2014-03-25,  kl. 15:24:01

Var köper man sån olja? Hehe :)

Svar: Går att hitta på de flesta apotek och hälsoaffärer :) Jag köpte min på life.
Hanna Lenngren




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design