Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Bananmuffins med Chokladkross!

Skrivet:    ·  Cupcakes, Mat & Bak
Jag som var bombis på att jag skulle ha rätt i att snön får vi aldrig mer se igen tills nästa vinter, men får erkänna att jag hade fel!
Så vad gör jag en snöig dag som denna?
 
Jo, mitt baksug kom smygandes till mig och kom på att vi hade 3 VÄLDIGT mogna bananer hemma. Men jag var inte alls sugen på att göra en hederlig banan kaka...
 
Så... Jag rotade ist fram min muffinsbok som jag totalt hade glömt att jag hade, och hittade ett supersmarrigt recept på Bananmuffins med chokladkross i.
Tyckte att receptet var lite konstiget eftersom man gjorde alla moment tvärtom än vad man brukar göra när man gör muffins, men aja. Blev iaf världens godase muffins jag gjort! Smakade inte så mycket socker som alla bakverk brukar göra, och den mörka chokladen passa perfekt! 
Helt i min smak när det gäller söttman. 
Och detta med torra myffins (hate it) blir det inte av detta recept! De var så färska och smulfria så det fanns inte!
 
I dag ska jag leva på goda muffins och Te!
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design