Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Vad finns bakom min husknut..?

Skrivet:    ·  Vardag
Ja i dag så blev att gå upp tidigt då lille "Bosse" bestämde sig för att käka vid halv 8.
Då passade jag på att ta en BVPW (BarnVagns PW) efter frukosten. Så skönt när det inte är lika varmt ute som det är mitt på dagen! Blev iaf 4 km :)
 
Sedan kom min farmor på besök med nybakta kakor. Satt ute på altanen och fika medans "Bosse" sov så gott i vagnen.
Passade även på att vattna blommorna då det plötsligt flög ut en sädesäla ur klängväxten som jag har på husväggen! Blev vettskrämd haha xD
Såg sedan då att hon hade sitt lilla bo där bakom med 5 st ägg :) Gud så kul att man har en nyinflyttad granne!
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design