Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

"Mjölkmustasch"

Skrivet:    ·  "Bosse"
Nu sover lille Jack så gott efter denna dagen i staden då det var Bvc kontroll. Ja, nu har vi bestämt oss för namnet Jack :) Men namnen Bosse finns ju alltid kvar ändå, så det får bli hanns melannamn.
 
Nu har han allt blivit en stor grabb efter 4 veckor då han nu väger 3815 g. Ja som gissade på 3500... haha, Jupp, han växer fort, redan 53 cm lång oxå!
Han skulle även kolla ögonen om han kan följa med blicken, men då blev han lite grinig stackarn. Han var ju hungrig såklart, IGEN xD :) 
Men då såklart så hände det jag absolut inte trode kunde hända. 
Jag fick amma hon ett litet tag så att han skulle lugna ner sig lite för att göra ögonkontrollen, men då helt plötsligt så bestämde han sig för att sluta tutta mitt i. Ja, då bara de spruta ut mjölk :O Haha ja, det var lite komiskt xD Han fick i hela ansiktet och mina kläder blev blöta. Visste inte att det kunde bli ett sådant tryck. Men nu vet jag ;)
Men men, det var inga broblem med hans syn och allt är bara fint och han mår super :)
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design