Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Fläckfri tvätt tack!

Skrivet:    ·  Huskurer & Tips
Nej, nej och NEJ!! Visst, det är tråkigt att tvätta.. Men det blir inte roligare då tvätten blir fläckig!
Speciellt dessa fläckar som inte går bort. Vet inte hur mkt kläder och badlakarn jag har förstört nu. 
Det är ju så att vi har mkt järn i vattnet. Jupp, sånt är livet på landet. 
Men det blir ju inte alltid sähär, så man har 50% channs att det blir fläckigt efter tvätten.
Just nu får jag åka hem o tvätta min vittvätt, onödigt att förstöra kläderna..
 
Har ni några tipps på hur man får bort dessa fläckar? Något annan än clorin? Det luktar ju så starkt lixom...
Har testat vanish och andra liknande medel, men icke går fläckarna bort när det väl har satt sig.
 
 
♡Nathalie♡
Skrivet: 2014-06-19,  kl. 22:02:04 Blogg:  http://exa.blogg.se

Testat med galltvål? Det är dessutom miljövänligt :) Finns på Ica, Hemtex osv..

Svar: Tack :) Har fått lite förslag som jag ska testa nu :)
Hanna Lenngren




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design