Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Bröllopsbukett med limesmak

Skrivet:    ·  Florist
Vad jag har längtat efter denna dag!
Igår så var det en STOR dag för mina vänner Ella och Max. Nämligen deras bröllopsdag! 
Jag önskar er lycka till och ett stort grattis till er både!
Fler bilder på bröllopet kommer i nästa inlägg. Har som sagt lite att ta igen efter en ca månads uppehåll då jag helt enkelt vart för lat att sitta vid datorn nu när sommaren är som bäst utomhus ;)
 
Men nu tbx till ämnet..
Jag fick äran att tillverka den vackraste brudens bröllopsbukett. Kan säga att jag var lite nervös, var ju drygt ett år sedan jag höll på med blommor :) Men jag blev nöjd och den blev extra fin med limen i :)
 
 
 
 
♡Hanna ♡
Skrivet: 2014-07-22,  kl. 10:28:51 Blogg:  http://fruedholm.se

Du är ju en sådan talang Hanna! Galet fint :) Och galet fin brud därtill!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design