Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

03-07-14

Skrivet:    ·  "Bosse", Fashion
Nu i veckan så har jag vart hemma i böja. Mycket skönt att få vila upp sig lite. Blev en dag i stan med mamma o Adam eftersom det regna, men sedan när vi kom fram till staden så blev det ju skit fint väder... så typiskt xD
Har hittat en bikini nu iaf! Mina andra är för små har jag märkt... Ja, undrar varför ;)
DÄremot så får jag på mig ett antal byxor nu. Fast man går ju o väntar på att knappet skjuts iväg. Blir att man får knäppa upp när man sätter sig ner haha! Men annars sitter de fint :)
 
Jack är förövrigt väldigt glad nu för tiden. En riktigt liten flörtis!
 
Idag blir det hemfärd. En del ska fixas och ordnas lite inför kommande grejjer ;) Mer om det får ni reda på inom kort!
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design