Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Want my body back

Skrivet:    ·  Träning och hälsa, Vardag
Blev lite telefon tid med Sofe precis. Jobbigt när hon studerar ända bort i Norrköping...
Ja, mina vänner bor ju rätt så splittrat just nu, men jag måste försöka att hålla kontakten (fast jag vet att jag kan vara lite dålig på de ibland). Men om man har vart vänner sedan grundskolan och fram till nu så måste man hålla ihop :)

Är förövrigt grymt sugen på att shoppa kläder... speciellt de snygga träningskläderna som kommit ut i butik på Stadium. Inte lätt att jobba där inte när man bli så frestad!
Men jag får allt vänta till Bosse kommit till världen så att jag får komma ut på mina joggingrundor igen till sommaren.
Visst, bebismagen har sin charm och är supergosig, speciellt när Bosse plutten rör sig inom en, men saknar ibland gammla kroppen lite! Men ska se till att jag får tbx den i sommar :)
Med lite ny isperation till nyttig mat igen så ska allt gå fint!
I morgon blir det simning igen och ett besök hos Ella! Ska bli mys <3
 
 
♡FlizanLizan♡
Skrivet: 2014-01-22,  kl. 17:18:57 Blogg:  http://flizanlizan.blogg.se

sv: ja den gick bra :)
ja själva konditor biten var kul men sen så var man tvungen att läsa några tråkiga kursen oxå hehe :P

Svar: okej kul :) Funderar själv på att gå en sådan linje :)
Hanna Lenngren




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design