Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

V.25 (24+3)

Skrivet:    ·  Bebis i magen, Vardag
Ja då har man hunnit med en del i dag iaf! 
Vart på mvc och tagit lite nya prov och sedan kollat om bebisen mådde bra! Fick lyssna på hjärtslagen för första gången.. helt otroligt alltså! Det var allt en livlig lite krabat tydligen. Gick i 148 medans mitt slog 89/min. Haha, ja de kan man kalla skillnad! Det lät typ som stora vinkraftvärk som finna på åkrar bl.a. kan man säga! Alltså typ så ;)
Kollade även livmodern och den var perfekt stor tydligen. Gött kött!
Fast blodprov är inte riktigt min grej.. Tror jag ska svimma varge gång + att att de får sticka mig flera gånger eftersom jag inte har så synliga kärl :(
Mitt järnvärde hade sjukt oxå.. och jag som får så fruktansvärt ont i magen av dessa järntabletter. Jag får börja med blutsaft ist ;)
Kollade även upp det här med att åka skidor. Var tydligen inga problem, bara att man kände själv att man klarar av det. Så några åk blir det nog allt!
 
Sedan bar det iväg till Arenan för några längder! Blev fika på de sen med Börsholt. Var med och shoppade lite nya snygga kläder oxå! Passar verkligen i kavaj :D 
 
Nu ska jag bara vänta tills Rickard slutat jobba så drar vi vidare till några vänner för en trevlig kväll där!
Bra fredag med andra ord! Passar bra när man jobbar hela helgen.
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design