Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Things to do..

Skrivet:    ·  Vardag
Ja nu är jag iaf lite förberedd inför staden i morgon. Nu är jag påläst om föräldrar ledighet, men fortfarande mycket som är oklart. Men det ska jag och Rickard fixa till i morgon när vi får göra ett besök hos försäkringskassan. Att ringa finns ingen channs att jag gör.. bara telefonkö i timmar och opersonligt. Nej nej, det för bli att gå dit ist :)
Sedan är det lite andra saker att ta tag i som graviditetsförsäkring om vi ska uppgradera den eller inte och även ett besök på AF om min aktivitetsraport mm. 
Och såklart ska vi kolla på barnvagnen igen så att det blir rätt denna gång. Vill ju ha en kombivagn lixom:)
Ska bli skönt när denna dagen är över så att man har blivit lite klokare på saker och ting!!
 
Idag har det vart en ganska mysig dag med bio (hudraåringen - som är sååååå jäkla bra!!!) med Rick och min familj. Perfekt söndag! Och nu ska den avslutas med lite kvällsmat och film nu när Rick kommit hem från bandyn:)
 
Visst, snön är välkommen, men saknar sommaren lite iaf :) Denna sommar i år blir en helt annan sommar med familj <3 Läntar!
 
♡Hanna♡
Skrivet: 2014-01-13,  kl. 15:43:12 Blogg:  http://fruedholm.se

Himla mysigt med en "egen" liten familj och allt. Följer er med spänning. Och jag hoppas absolut på att få komma och bebisgosa i sommar! KRAM

Svar: Jag det kommer verkligen bli mysigt de :)Klart du ska hälsa på över sommaren i vårat nya hus oxå :D
Hanna Lenngren




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design