Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Överkörd av älg!

Skrivet:    ·  Photo, Vardag
Frisk luft och sol ute.Ne, jag kan ju inte bara sitta inne. Men just denna rädslav av att man kanske blir överkörd av en älg eller något är ju skrämmande när man bor här ute i skogen. Hade ju vart en annan sak om man hade haft sällskap.
Men idag gav jag mig fan på att jag skulle ut! Kanske är bra för magen oxå. Har fortfarande lite ont då och då, men hoppas att man får sova inatt.
 
Det är alltid finast ute mitt på dagen när solen är uppe. Frisk luft som biter i kinderna och bortdomnade ben och tår är ju bara för härligt! En riktigt viterkyla helt enkelt.

Jag tycker att det är fruktasvärt tråkigt att ta kort med mobilen när det är så fint ute.. vill ha den nya kameran NU!
Måste ju även hinna lära mig ett o annat innan Bosse plutten kommer! Tänk att fota de små fossingarna och första leendet <3 Längtar!
 
 
 
♡Ronja♡
Skrivet: 2014-01-20,  kl. 20:31:25 Blogg:  http://rustandstardust.blogg.se/

Sjukt fina bilder! :)

Svar: Tycker du verkligen de? :) Tack så mycket!Vill verkligen ta sååå mycket finare bilder sen när jag får nya kameran :)
Hanna Lenngren




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design