Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Läget just nu!

Skrivet:    ·  Vardag
Nepp, i dag blev det inte staden, får ta det nästa vecka ist :) Blir en dag hemma med småfix och film!

Hur är läget annars då? Jo ja kom på det här om dagen nu när jag började blogga igen, att ni alla kanske inte vet vad som har hänt eller vad som är på gång just nu?
 
Men just nu så håller jag och Rickard ögonen öppna efter ett hus att hyra runt/utanför skövde. Inte så smidigt att bo på var sina håll just nu känner vi :) Blir mycket åkande hit o dit. Vill ju kunna komma igång med lite inredning och sådant innan Bosse plutten kommer!

Men vad har jag hållt på med sedan i höst? Jo det är ju det dära med AF... Gick ju en engelska kurs som ballade ur eftersom jag mådde så dåligt ett tag och bara låg hemma + att läraren var dålig i svenska så hon kunde ju inte förklara så bra, så den la jag ner tyvärr! Bättre med komvux tror jag ;) Seadan har man ju jobbat en del och även börjat en ny aktivitet inom AF, Personlig inventering, men det var inte länge jag fick gå där tills jag fick ett rätt fullt schema på Stadium nu innan jul! GÖTT! Så nu får jag se hur mkt jobb det blir framöver.
 
Och Rickard har börjat jobba igen så det känns superskönt att man får in lite stålar när det är en del att köpa in så att säga. Blir att spara jädrans nu! Så min nästa lön blir till Bosse plutten. Mycket man ska ha ju... herre gud! 
 
Men detta med kläder blir jag lite galen på. Vad sköen ska man ha på sig? Måste ju sitta snyggt oxå tycker ju jag. Men jag hittade iaf ett par skit sköna tights från Stadium som presis har kommit in :) Bra mudd som går upp över magen :) Ska ng köpa de svarta oxå tror jag. Är ju tränings tights, så de sitter ju som ett smäck! Men överdelen är desto svårare, vill inte köpa jätte dyra och skitfina kläder heller som jag bara ska använda i 5 månader till lixom. Blir lite oversize tshirts och långa linnen under tröjor. Fult, men skönt!
 
 
199:-
 
♡Frida syster♡
Skrivet: 2014-01-03,  kl. 14:55:15

Så mysig mage! kom till moster hihi!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design