Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Good evening

Skrivet:    ·  Vardag
Gott nytt år och en god fortsättning för jag väl säga då :) Jag vill så gärn lägga upp alla fina nyårsbilder, men tyvärr så har min kära boyfriend dom.. haha! Hoppas det blir lite till helgen :)
Men jag hade iaf en bra nyår med vänner och storstädning dagen därpå, trodde jag skulle spy av stanken xD Var lite av allt möjligt som låg här o där kan jag meddela. Men så ska ju fester va? Men nästa år kanske de blir lite finmiddag hemma med familj framför bingolotto... Låter ju lockande efter att man har vart helt dö efter xD
 
Men nu fattar inte jag hur jag fick all tid till att blogga förut.. och vad jag bloggade om? Nu hinner jag knappt med att kika på fb... men jag vet ju vad jag kan blogga om. Det finns så mkt jag vill skriva om min/vår lilla ängel :) Men vill inte att det ska ta över hela bloggen heller. Men hur fick jag reda på att jag var gravid? Hur var första perioden för mig? Hur är min vardag just nu? Hur kommer hela framtiden se ut när man ska flytta hemifrån och bilda familj det första man gör?
Ja det finns ju en del saker lixom ;) Något ni är nyfikna på att veta? :)
 
Men nu ska jag iaf ta lite kvällsmat = Frukt (fräscht och gott) och kolla på ngn film. Är rätt trött efter jobbet + att man får ont i ryggen av att stå hela dagarna..
I morgon så blir det kanske staden med mamma och kolla barnvagn, lika bra att börja med det. Men får se om mammi mår bättre, annars en vilodag kan ju sitta fint :)
 
 
♡Hanna♡
Skrivet: 2014-01-02,  kl. 22:17:18 Blogg:  http://fruedholm.se

Åh, jag vill veta allt! ;)

Svar: Å vad kul :D För börja genast då ;)
Hanna Lenngren




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design