Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

there was drama

Skrivet:    ·  Fashion, Vardag
Sååå, blev visst lite drama igår på denna blogg om man ser på kommentarerna. 
Jag visste att det skulle komma någon dum kommentar så jag var helt berädd på det. Men att de skriver att de är Anonyma och att de tror dem känner miej bättre än vad jag själv gör så blir det bara roligt av det hela!
Gissar att det är killar eller tjejjer utan evfarenhet av dessa hormoner. Men när jag tänker efter så måste det nog vara killar, för ni tjejjer vet ju hur humöret kan vara när man har sin så att säga "period!. I gess...
 
Men sedan har jag mina underbara vänner som får mig att må så mycket bättre och är förstående. Så jag sattsar på att ta den energin ist ;)
 
Bättre sent än aldrig! Mina alla hjärtans dag pressenter av Rickard <3
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design