Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Blev att följa modet ändå!

Skrivet:    ·  Fashion
Haha detta trodde jag verkligen inte, men det fick bli ett par ändå!
Tror jag sa de till Rickard faktiskt (eller om det var till någon annan, minns inte riktigt) att jag ALDRIG skulle ha på mig sånnadära fula lediga byxor!!!!! Men de hade jag fel. Har haft sådant problem med byxom nu när magen börjar växa! Har gått i Tights i, ja vet inte hur länge, men ett bra tag nu! Men nu fick det allt bli ett par sådanna hära byxor ändå tillslut! 
Är lite som harembyxor fast bättre tyg och kvalite. Hänger inte så mycket i röven iaf xD Ja tror ni vet vad jag menar.. typ byxor som alla går i just nu men olika mönster o färger!
Skitt gött med resår i midjan och det är faktiskt fickor på dessa. Tog den storlek jag brukar ha, så ett par 36or blev de! Vill inte slänga ut pengar på kläder som jag bara kommer att ha i några månader till lixom.
 
Nog om de! Har vart hos Rickard och firat hanns 20 års dag. Visst, han fyller ju år i morgon. Men grattis i förskott då <3
Om jag ska vara ärlig så var jag liiiite nervös över att våra föräldrar skulle träffas för typ första gången. Men det gick ju fint :)
Fast jag satt mest och pina på en stol för fick både ont i rygg och i magen :( Men är mycket bättre nu när jag fick vila lite med film i säger när jag kom hem!

I morgon blir det att gå igenom sjutusen-kassor-med-bebis-kläder.... ÅÅÅÅ!!!
Tror vi inte behöver att köpa kläder de första vi gör iaf!
 
 
Gött att inte magen syns så mycket i dessa blusar!! Slipper jag känna mig fet iaf!
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design