Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Vad är på gång nu tro? ;)

Skrivet:    ·  Vardag
Gud vad skönt det var att varva ner lite i sängen framför datorn efter lite jobb :) Behövligt mot min rygg.
Magen växer ju förfullt nu kan jag meddela, märkt att den blir tyngre och att fisen där inne inte har så mkt utrymme att röra sig i. Börjar göra lite ont nu när hen ska sparka o ha sig xD
 
I går när jag var ledig så passade jag på att börja flyttstäda rummet lite och fick ner lite i flyttlådorna. Mer om flytten säger jag inte just nu hihi ;) Men vi är påväg nu iaf!
Hittade massa gamla grejjer som bland annat mina gamla noter och musikböcker.... Kanske ska damma av fiolen lite? ;)
 
Nu ska jag iaf ta och skära upp lite god frukt och bara slappa till en film med Rickard som kom precis hem till mej.
Ha en trevig kväll alla :)
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design