Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Shopping med Syster <3

Skrivet:    ·  Familj, Vardag
Gött att ha magen som datorbord/stöd :) Haha! Dock kan jag faktiskt inte riktigt än använda den som dricksglashållare ''/ Skämtosido ;)
 
I går iaf så var jag och syster inne i stan för att checka av det sista grejjerna innan bebisen kommer :) Fick tag i allt faktiskt. Utom tofflor då... Tänkte att det kanske vore bra att ha inne på bb sen ;)
Lägger ut lite bebis-mys-kläder sen som jag fick med mig hem!
 
Var även en liten äggjackt inne i köpcetret som jag och syster tyckte var kul att va med på. Ett presentkort på 1000 kr är ju inte fel att vinna!
 
Sedan blev det lite gofika innan Rickard kom till staden för att fixa tv/bredband och soffa.
Ja, vi flyttar faktiskt på Fredag ;) De ni!
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design