Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Nytt till bebisen <3

Skrivet:    ·  Bebis stuff
Får börja med att skriva att jag har så otroligt fina släktingar som hjälper mig med saker nu som te.x bebiskläder. Så jag behöver faktiskt inte köpa en massa kläder + att det är lite svårt när det kan vara en liten flicka eller pojke som kommer :) Så pengarna kan läggas på andra bra nödvändiga saker.
 
Men som jag såg så var det lite grejjer som behövdes köpas till som pyjamas, liten filt (kan vara nödvändig i barnvagnen), nya sockar och dregglisar. Sedan får man ju tvätta, och det kommer bli väldigt ofta har jag på känn ;)
 
 
 
 
♡Anonym♡
Skrivet: 2014-04-17,  kl. 11:49:43

En jätte bra sak att ha när bebisen kommer är ett babynest. Bebisarna känner sig tydligen trygga när det är trångt eftersom det var trångt i magen :) Våran bebis sov jätte bra i den och vi hade den lite varstans, typ mellan oss i sängen, i hans säng och i soffan eftersom han inte riskerar ramla ur. Vi härmade även den principen i vagnen och la en filt runt om i vagnen så det blev trångt och mysigt.

Våran bebis älskade även bärsele men vet att inte alla gör det så man kan ju låna en och testa om man vill först. Jätte skönt att kunna göra annat när bebisen inte vill ligga ner själv (typ äta..). Vi fick en begagnad Babybjörn, finns inte så dyra, de nya går ju på en del.

Svar: Tack för dessa tips. Har funderat på bärsele, ser så fruktansvärt mysigt ut :)Men ett babynest ska jag skriva till på inköpslistan! Är väldigt smart att ha i vaggan om inget annat. :) <3
Hanna Lenngren

♡Tanja♡
Skrivet: 2014-04-17,  kl. 18:27:20 Blogg:  http://tanjaselma.blogg.se

åhh vilken fin grodpyjamas=)

Svar: Ja visst är den. Tyckte den var så söt :)
Hanna Lenngren




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design