Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Mvc besök 8/4

Skrivet:    ·  Bebis i magen
Ja dessa besök blir ju allt oftare nu. Varannan vecka ska den lille undersökas så att allt är bra :) Denna gången tog det lite längre tid eftersom vi pratade mycket om förlossningen! Kan inte fatta att det verkligen kommer att ske snart!!
 
Allt var helt perfekt och livmodern växte perfekt och låg perfekt i kurvan. Även min vikt var helt perfekt. Ja ALLT verkar vara perfekt! Så sjukt skönt att höra :) Lillen låg oxå perfekt i magen ;)
Man ska vanligt vis gå upp 10 till 12 kg. Och det har jag gjort nu, så det får gärna stanna där ;) Från 63 till 75 kg.
Hjärtslagen låg på 138/min och det har pendlas mellan 145 och 135 under graviditeten. 
Ja tänk att på lördag när det är den 12 april, ja då är det exakt en månad kvar :D <3 SJUKT!
 
Efter Mvc åkte jag och Rickard vidare till second hand och kika på om vi kunde få tag i ett runt käksbord och måla om eller om vi hitta ngt i vitt, men dock fanns det inget... Finns ju på Mio o jysk har ja sett, men få då ge mellan 3-4000 för de med fyra stolar... Ska ju även köpa soffa! Ja detta blir dyrt! Men det är ju ändå saker som har i livet några år ;)
 
Har ni testat de olika Alovera dryckerna? Vet, har ju funnits ett tag, men jag får säga att mangosmaken var suverän!
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design