Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Gratis Converse!

Skrivet:    ·  Fashion, Vardag
Så ja! Nu kan jag koppla av framför tv:n ikväll med familj. Eller ja, blir ju bara med mammsen och pappa eftersom brorsan åkte in på biodate hihi ;) 
Annars har arbetsdagen vart bra och precis lagom med folk fast det är shoppinghelg i skövde. Sedan blev det lite fika på stan med trevligt sällskap!
 
Kom hem med dessa godingar efter jobbet oxå. Får ju passa på medans det finns kvar i storlek ;)
Fick dom helt gratis :D Fick ju min årsbonus på stadium + att man får personalrabatt, så 2 par skor för 0 kr är ju som hittat!
Är ju dock lite osäker på storlek då mina fötter är ngt svullna just nu, men fick gå ner till 38 när jag brukar ha 39.. konstigt xD Aja, är ju annars att byta sen när mina fötter är normala igen om någon månad ;)
 
 
 
 
 
 
 
♡MATILDA♡
Skrivet: 2014-04-06,  kl. 18:17:07 Blogg:  http://matildays.forme.se

snygga =)

Svar: Riktigt snygga :)
Hanna Lenngren




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design