Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Borås

Skrivet:    ·  Vardag
Jag har vart en riktig soffpotatis hela veckan om jag ska vara ärlig! Har inte haft lusten till att göra något mer än att ligga i sägen/soffan och glott på film. Tråkigt att vara ensam på dagarna oxå när resten av familjen jobbar osv. på dagarna. Har ju massor att göra lixom. Men ändå orkar ja inget. Aja, detta är snart över som tur är ;)
Har inte änns orken/viljan till att blogga heller.
 
Men nu känner jag att det kanske är dax ;)
Börjar med detta inlägg då vi familjen drog en sväng till Borås för att hälsa på syster och hennes kille i helgen för att hennes födelsedagspresent, en cykel som hon har tjatat om ;) Blev sedan en god middag på Jensens och efterrätten var ju inte helt fel heller. Mjukglass med olika tillbehör och man fick ta så mkt man ville. Men dock blev det lagon med en omgång för mig. Men Brorsan sprang fram o tbx. Trodde seriöst att han skulle spy i bilen påväg hem xD
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design