Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Nytt i bakverksataden

Skrivet:    ·  Mat & Bak
Å så kul med lite nytt i bakverkstaden hemma! Blev bla. lite sådant inhandlat i går när jag mammsen och syrran gjorde en shoppingtripp till mariebergs shoppingcenter i örebro :)
 
Blev såklart lite nya cupcakes formar, aromer för att smaksätta bla smörkrämer eller frostingar. En Macarons "plåt" :) SÅÅÅÅÅÅ supernöjd!!!!
Så nu har jag bakat både Tuttufrutti och Äpple macarons! Bakning kan verkligen få mig på bra humör. och det behövde jag just nu känner jag! Skulle ju åkt till Emms i dag och firat henne, men det hände lite skit i mellan och jag blev totalt opepp på att gå utanför dörren i ikväll. Så det får bli tv mys med familjen och macarons <3
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design