Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Nu får jag gärna bli bättre!

Skrivet:    ·  Vardag
Ja i dag fick det faktiskt blir att jag stannade hemma från skolan. Gick upp och gjorde iordning mej och käkade upp halva frukosten tills jag mådde så dåligt att jag knappt kunde gå från bordet! Så i dag kände jag verkligen inte att åka bil, detta är värre än åksjuka. Så har bara sovit, kollat Tv, sovit och kollat Tv! Det ända jag orkat göra i dag. Fick i mig lite yoghurt iaf! Men nu mår jag ju något bättre, men orkar fortfarande inte göra så mkt. Mår alltid bättre på kvällarna. kontigt tycker jag!
Aja, hoppas jag mår bättre snart så att jag kan avsluta min engelska så fort som möjligt. Mår bara dåligt av att gå hemma och inte kunna göra ett skit. Blir galen snart! Jag måste ju alltid hålla på med någon för att ta det lungt är inte riktigt min grej xD
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design