Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Mellis time

Skrivet:    ·  Vardag
Ja här sitter jag och knaprar i mig nötter min nöt! Haha, ne det var allt ett för dåligt skämt...
Men jag är faktiskt på bra humör nu :) Tror jag vaknade under tegelstenen i morses eftersom jag bara störde mej på allt och lite till xD
Men engelskan går rätt bra nu eftersom jag får läraren att prata lite svenska imellanåt hehe ;)
 
Men snart ska jag även sluta för dagen. skönt att komma iväg lite tidigare då jag måste till Ungdomsmottagningen!
Sen får man se om det bli några längder i bassängen med Rickard om han har lust och ork ;)
 
Ändast 10 spän på willys! Innehåller bland annat valnötter som oxå är bra för håret ;)
Skitbra mellanmål eller den lilla godispåsen!
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design