Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Inte bekväm med dessa ändringar!!!

Skrivet:    ·  Vardag
Inte nog med att men blir cp på engelskan så var vi tvungna till att byta lokal... det gjorde så att jag först kom försent eftersom jag ej kunde hitta hit för de hade gett mej fel beskrivning. Sen fick vi ett skit litet rum som ekar och är i allmänhet som ett isoleringsrum. Blir lite störd ja! Men hittade allt en bekväm soffa. Men det går fortfarande inte att koncentrera sig för jag fryser arslet av mej fast jag sitter med jacka. Men det absoluta värst är.... att nu är det sååå mkt längre till willys, så nu sitter jag här hungrig oxå! kan verkligen denna dagen bli bättre? Ja, mitt liv är inte så jäkla fancy! 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design