Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

I'm totally normal

Skrivet:    ·  Vardag
Morning. Nu har jag anlänt till plugget efter ett läkarbesök. Det var inga fel på mina tuttar haha! Det var jätte fina ;) Ne men ni förstår vad jag menar va? Har haft lite ont och stickande känsla ett tag, men det var tydligen helt normalt. Hon sa att det kunde ha med stress att göra tydligen. Inte första gången jag får det svart! Måste stressa väldigt mycket tydligen xD Sedan tog de ett EKG test oxå i fall de skulle vara ngt med hjärtat! Men det såg bra ut de med. Så om inte jag får några provsvar inom en vecka så är jag helt normal hehe. Tror nästan jag är stammis där snart. har vart där typ 3-4 ggr på ett halvår :S Dyrt är det med. Aja, bra att jag är friskt iaf!
 
Nu ska vi se om det blir något pluggade på engelskan i dag oxå. Måste säga till min lärare sen när hon kommer att hon måste verkligen ta gramatik delen på svenska för mej för jag orkar faktiskt inte lyssna på någon när man inte förstår ngt av det! Jag typ somnar xD
 
Btw, viste ni att aprikoser är en av de bra grejerna få i sig om man vill att håret ska växa fortare och bli starkare?
Kanske ska skriva ett inlägg lite senare om vad man bör tänka på och att äta så man får i sig alla vitaminer och ämnen så man får det långa fräscha håret tills nästa sommar :)
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design