Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Dr Denim in!

Skrivet:    ·  Fashion
Äntligen så har jag skaffat ett par nya, men kvaliten verkar vara bättre då tyget är lite tjockare och sen är den svarta färgen mer blå i nyansen än brun som de var på mina gamla. Och dom är ju bara så urtvättade! Så tråkigt att man man typ bara kan ha don ca 2 år nappt innan det är på gränsen att de ska spricka vilken sekund som helst xD Men de sitter ju så jäkla snyggt. Är nog de bästa jeans jag har köp. AAa förutom dom jag har på mig nu då, men dom kostade ju även en slant haha xD
 
Såå, ska man passa på att köpa ett par vita oxå? Eller är det kanske försent nu när hösten är påväg? Har ju lixom mina ljusrosa som typ ser ut som att dom vore vita hehe :)
 
BTW!!! Nu har jag laggt ut en hel del på tradera oxå! Kläder (usa linne, NYA Dr Demin), hårförlängning (blond med clips) och träningskläder (cykelyxor, Nike linne)! Alias: Lenngren_92
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design