Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Day 14 In prison

Skrivet:    ·  Vardag
Dagens lunch fick bestå av lite naturgodias som är minst lika onyttigt som vanligt godis, jag vet! Och en loka!
Har inte direkt hungersuget känner jag! Blev ett liten snackis med Ella oxå i telefon <3 Saknar mina vänner!
 
Men ni som vill hålle er uppdaretade så har jag ändast lyckats plugga på mina 48 glosor och knappt hälften sitter. Ska detta vara så jäkla svårt? Suttit i typ 3 - 4 timmar med det snart xD Jag måste verkligen vara rätt kass alltså! Och seg om inget annat! Men ska försöka göra klart en stecil som jag fick av läraren oxå så slipper hon klaga haha!
 
I dag blir det inget gym heller! Nepp nepp! Jag lever faktiskt inte ett perfekt och hälosamt liv! Man har sina latdagar och det ska man ha utan att skämmas över det! Jag har mina deppdagar oxå och allt går inte så jäkla bra jämt! Jag är ju bara en människa lixom! Lev livet medans ni har ett liv så att säga ;)
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design