Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Jo, jag lever!

Skrivet:    ·  Vardag
Tja tja Bloggen!!
Har ni saknat mig? Ja ser på statistiken att jag fortfarande har många besökare fast att jag inte har bloggat på någon månad. Kan säga det att jag mår fortfarande inte bra, så vissa dagar orkar inte göra så mkt mer än att ligga i sängen, knappt att jag kan sitta vid datorn. Vet inte varför, men det tilltalar mig verkligen inte. Jag är glad över att jag kan betala räkningar och kolla mail i mellanåt, but thats it lixom! Är ute och går lite ibland, är i skolan imellan åt och jobbar en del helger. Har kommit på att jag mår bättre av att jobba lite för då tänker jag inte så mkt. Det börjar bli bättre iaf! För vissa dagar mår jag väldigt bra faktiskt! Jag är ju inte helt invalid, klarar ju av att göra grejer, men att sitta vid datorn och läsa och så, mår jag bara illa av xD
 
Aja. Så är det. Men kommer inte sluta att blogga för det. Är ju några som undrat vart jag har tagit vägen nu när jag inte har bloggat. Men jag är fortfarande kvar! Fast mer sällan helt enkelt!
 
Blir tyvärr ingen bild, ni vill inte se mej ändå nu när man är som man är xD HAHA!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design