Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Ja det slutade ju lyckligt ändå!

Skrivet:    ·  Florist
ÅÅÅ vilken klass man har då! En sak har jag lärt mig.. inte skämta om botten upp med Åsa, för då är det verkligen botten upp xD Ja man minns det man minns som sagt. Tror detta är det grymmaste klassen jag har haft. Och då menar jag verkligen de! Hur ska jag klara mig i livet utan mina florister??
Vist, de var ju lite segt att gå till jobbet i dag, men de var de värt! Låg deckad inne på toan ett tag innan jag kunde pallra mig till jobbet hysat fräsch xD Nu blir det sägen tidigt i dag känner jag haha :) 
Gårdaskvällen var ju bara bäst med alla som var där <3
 
Botten upp var det ja... ;)
Det bjöds ju även på underbara drinkar av gulliga Daniel :)
Mor och son! Underbart :P
Turterduvorna :)
Ja man blev verkligen glad av alla drinkar ;)
Snygga grabbarna då :D
 
Finns det inte mickrofoner tillgängliga så går det även bra med Ulrikas snören ;)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design