Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Hatar rubriker

Skrivet:    ·  Träning och hälsa
Nämen tjäna tjäna!! Haha jag borde verkligen uppdatera lite oftare va? xD
Har haft lite annat för mig kan jag säga hum hum... hihi <3
Men kan ju säga såhär att träningen går ju framåt iaf! Var på mitt första Yoga pass i Måndags och det var ju verkligen behövligt för min stela/oviga kropp xD Jag får ge det några gånger så blir nog min balans bättre ;) Det var verkligen avslappnande och musklerna fick sig en riktig utsträckning! 
Men i dag blev det minsann en springrunda, var ju hyfsat fint väder oxå :) Men har ju lite att plugga, men träningen är ju oxå viktig! Lika viktigt som att jag var tvungen att ta en stor städning på rummet oxå -.- hej då plugg och hej IG haha xD Ne men jag har ju hela helgen på mig ;)
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design