Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Happy Birthday! Tomorrow..

Skrivet:    ·  Vardag
Känner att jag är något morgon pigg i dag haha :) Men måste ju hinna få i mig lite frukost innan alla sötsaker, för kl 11 kommer släckten för att fira mig och simone. Jag fyller ju hela 21 i morgon :S Och simone är det en hel månad kvar för, men hin ska ju åka tbx till Helsingborg i morgon :( , så klart vi måste hinna fira henne lixom.
Sedan ikväll kommer gänget för då blir det grill party :D Känner att jag fortfarande är lite bakis sen onsdagen :S Kan man verkligen vara de? :O
Men ikväll blir det all in igen ;) Får se om det hinner att bli ett till inlägg innan kvällen så att jag håller er uppdaterade ;)
 
Från min 20 års dag! Dock blir det inga cupcakes i år :(
♡Malin "Pinkpiercing" Johansson♡
Skrivet: 2013-05-12,  kl. 12:55:13 Blogg:  http://pinkpiercing.se/

Grattis grattis grattis!!! :D

Svar: Tackar tackar :D
Hanna Lenngren




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design