Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Finns det så mkt mer o säga om detta?

Skrivet:    ·  Familj
Stackars bil... tänk att den får vara med om så mkt redan xD Inte nog med att jag råkade backa in i något så att bakljuset förstördes och att det blev en rejäler buckla (den blev ju PRECIS lagad för två veckor sedan) Fast denna gången var det mammsen som missade infarten :S Ja herre gud.. Stackars mammsen, helt förtvivlad/förstörd :( Det skulle jag oxå blivet. Men detta kan ju hända vem som hälst? Ja pappa blev ju inte så glad. Mkt förstårligt eftersom vi precis har fått tbx den från förra skadan. Men jag har lärt mig att köra en bil som bogseras, inte dåligt ;) haha!! Så nu är den åter på lagning! Sedan säljer vi skiten!!
Men men, det som var meningen med dagens inlägg var ju från början att lägga upp lite bilder från ryds ängar! Blev en mysig prommenix med mor och bror! Älsklingsstället får jag säga :)
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design