Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Fast and Furious 6

Skrivet:    ·  Vardag
Var ett tag sedan man besökte biosalongen! Blev en tripp dit med Rickard och hans äldsta syskon och deras partners! Innan blev det donken och efter kom vi ut från hemmakväll med en stor bunke godis :S Aja, man lever väl bara en gång antar jag :)
Har ju sett fast and furious 1 och 2 tror jag haha xD Men men lite förklaringar så fattade jag precis! Grymt sugen på att se de andra som jag har missat haha!! 
Jag gör ju alltid misstaget att käka så jäkla mkt godis tills man mår illa xD Men när vi kom hem fanns det allt små busfrön som var nyfikna på vad det var i burken! Godisgrisar där! Lätt att sysselsätta barn med ;) :P
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design