Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Back to school!

Skrivet:    ·  Vardag
Det var verkligen inte kul att komma tbx till skloan i dag, men kände vibbarna lixom! Eller oxå är det bara jag som inbillar mej! Men hellre att jag stannade hemma i söndgs än att åka fast för rattfylla. Så kände jag iaf! Men mår verkligen dåligt av detta... Jag klara inte av sådant här. Räcker redan med ångesten jag har.. Och jag är faktiskt glad över tat jag lyckats vara i skolan så mkt som jag vart nu det senaste! Men men, bit i sura äpplet och gå vidare antar jag. Är det verkligen så som jag tror att det är så skulle de ju komma raka vägen till mig och säga det ist för en massa omvägar.. Så detta måste vara inbillning, som vanligt!
 
♡Marléne♡
Skrivet: 2013-05-06,  kl. 17:36:49

Nej denna gång är det inte inbillning i från min sida i alla fall. Sorry men du visste att du skulle till Liseberg med oss igår och sket i det och söp skallen av dig dagen innan. Du svek inte lärarna eller skolan,du svek MIG genom att inte dyka upp. Riktigt dåligt tycker jag det va känner jag! Men jag antar att du är ledsen över det men jag inbillar mig nog bara annars skulle du väl be om ursäkt rakt till mig istället för att gå omvägar.




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design