Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Skärtorsdagens kaos!

Skrivet:    ·  Träning och hälsa, Vardag
Japp! I dag var det att stiga upp vid 8 för att dra sig till gymmet! Måste ju passa på när man är ledig på morgonen. Så skönt att det inte heller är så mkt folk då oxå :) Så då kunde jag bygga armmuskler i lugn och ro :D
Sedan blev det en tripp till bolaget och kom därifrån tomhänt! Hade ju inte Vicktoria vinet kvar :( Så blir det om man ska hjälpa till med påskmiddagen hemma xD Får bli en sväng in på lördag igen innan jobbet!
 
Men i dag på jobbet var det kaos! Kaos i kassan och kaos på golvet! Men jag och mina arbetskammrater är ju ett suveränt team så stress är ju inget för oss! Allt gick fin fint ;) Men lite huvudvärk i mellanåt xD
 
Så nu har jag bara tagit det lugnt med blodpudding och ett glas vitt medans ni andra super in långhelegen! I morgon blir det gymm och jobb igen! Så natti natti :) 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design