Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Gott men ont! :S

Skrivet:    ·  Vardag
Det är ju allt speciellt att äta granatäpple höll jag på att säga xD Alltså, ja vad heter frukten nu igen? Typ torka här! eeeee....ee?! Grape heter de ju ;) Det är alltså lite speciellt att äta GRAPE med sked som man alltid ser i alla filmer och så. Men det finnt en nackdel och den gör ont och svider! Kan ni gissa vad? JO man ska ju försöka att käka med käften men såklart så skvätte de till i ögat och jag bara for upp och skrek :O Trode jag skulle bli blind där ett tag xD Jag är ju världens klat (som ni redan vet). Detta ser man ju bara i komedifilmer eller? Synd att ingen spelade in mig, kanske hade vinnit en slant i Sveriges roligaste hemma filmer ;)
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR


Design